25/05/2024

ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Α, Β, Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

(με αλλαγή στην ύλη Λογοτεχνίας)

27/05/2024

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που προέκυψαν από τη σύγκριση των δύο ερωτηματολογίων, που μοιράστηκαν στην αρχή και στο τέλος της δράσης, παρατηρήθηκε σημαντική  αύξηση (50%) στον αριθμό των μαθητών που υποστηρίζουν ότι το σχολείο τους έχει βοηθήσει στο θέμα του επαγγελματικού προσανατολισμού.

Επίσης, σύμφωνα με τα προαναφερθέντα στατιστικά στοιχεία, οι αναποφάσιστοι, ως προς την επιλογή Λυκείου, μειώθηκαν σε μεγάλο ποσοστό (50%), ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζεται μια σημαντική αύξηση (40%) στον αριθμό των μαθητών που είναι πλέον αρκετά ή πολύ ενημερωμένοι ως προς τις κατευθύνσεις των ΓΕΛ και τις ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ. 

Η μελέτη αυτή έγινε από τους εκπαιδευτικούς που έχουν αναλάβει τον σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό των μαθητών της Γ’ Γυμνασίου στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

23/05/2024

Την Τετάρτη 24 Απριλίου πραγματοποιήθηκε η «Ημέρα Σταδιοδρομίας» στον χώρο του σχολείου για τα παιδιά της Γ΄ Γυμνασίου. Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να μάθουν τι κάνει ένας χημικός στο εγκληματολογικό, ποιες είναι οι δυσκολίες στο επάγγελμα του ηθοποιού, αλλά και τι γοητεία ασκεί ο χώρος του θεάτρου και της τηλεόρασης. Πώς ένας άνθρωπος γράφει ένα βιβλίο ή ένα σενάριο, πώς σκηνοθετεί ένα ντοκιμαντέρ και γιατί υπάρχουν τόσο λίγοι αναλογιστές παγκοσμίως, καθώς το επάγγελμα του αναλογιστή είναι άγνωστο στο ευρύ κοινό. Ο χημικός κύριος Χρήστος Μπατής, η ηθοποιός κυρία Σοφία Πανάγου, η σεναριογράφος και συγγραφέας κυρία Αλεξάνδρα Μπελεγράτη και ο αναλογιστής κύριος Ιωάννης Χατζηβασίλογλου παρουσίασαν στους μαθητές/τριες το επάγγελμά τους, μίλησαν  για την προσωπική τους πορεία στον χώρο τους και απάντησαν σε ερωτήσεις των παιδιών. Τη δράση οργάνωσαν και υλοποίησαν οι εκπαιδευτικοί που έχουν αναλάβει τον σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό των μαθητών της Γ’ Γυμνασίου στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

23/05/2024

Στον παρακάτω σύνδεσμο, μπορείτε να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο “Ξένες γλώσσες ως γέφυρες επικοινωνίας ανάμεσα σε ανθρώπους και πολιτισμούς” στο πλαίσιο των περιβαλλοντικών προγραμμάτων του σχολείου μας!

19/05/2024

Στις 14/05/2024 πραγματοποιήθηκε μονοήμερη εκδρομή στο όμορφο νησί της Αίγινας με τη συμμετοχή και των τριών τάξεων του σχολείου μας. Τα παιδιά επισκέφτηκαν τον Ναό της Αφαίας και το μοναστήρι του Αγίου Νεκτάριου ενώ είχαν χρόνο να φάνε και να περιηγηθούν στην πρωτεύουσα του νησιού!

19/05/2024

Στις 18/04/2024 πραγματοποιήθηκε τριήμερη εκδρομή με τη συμμετοχή των μαθητών της Γ’Γυμνασίου με διαμονή στην όμορφη πόλη των Τρικάλων. Οι μαθητές επισκέφθηκαν το Φράγμα της Λίμνης Πλαστήρα, την πόλη των Τρικάλων, το Βιομηχανικό Μουσείο Ματσόπουλου, το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και Μανιταριών στην Καλαμπάκα και τη Μονή του Αγίου Στεφάνου στα Μετέωρα.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ τάξης επέστρεψαν από τις εκδρομή αυτή με τις βαλίτσες τους γεμάτες νέες γνώσεις, εμπειρίες και αναμνήσεις!

19/05/2024

Το 1ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης  παρουσίασε την Τετάρτη 17 Απριλίου 2024, μέσω σύνδεσης WEBEX, στο 2ο Mαθητικό Συνέδριο του δικτύου σχολείων του πειραματικού λυκείου του Πανεπιστημίου Πατρών, πρωτότυπη ερευνητική εργασία  με τίτλο: “Η εκκλησία της Αγίας Βαρβάρας και οι ποντιακές της ρίζες”.

Ευχαριστούμε την Ένωση Ποντίων Αργυρούπολης, τα Γενικά Αρχεία του Κράτους – ΓΑΚ, τον πατέρα Θεόδωρο από τον Ιερό  Ναό Αγίας Βαρβάρας και τις κυρίες των συσσιτίων, την ομάδα ΠΑΛΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ,  για την βοήθεια και συνεργασία.

Η εργασία μας αφορούσε την πολυτάραχη ίδρυση του μητροπολιτικού μας ναού, τα ιερά κειμήλια που φυλάσσονται εκεί και αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας, οι μαθητές του σχολείου μας να αποτυπώσουν την ιστορία της περιοχής μας.

19/05/2024

Την Τρίτη 16/4 οι μαθητές/τριες της Γ’Γυμνασίου επισκέφθηκαν την έδρα του ομίλου “Παραπολιτικά” στην Καλλιθέα. Ύστερα από μια θερμή υποδοχή, ο δημοσιογράφος Δημήτριος Κουνιάς παρουσίασε τους διάφορους τομείς του Ομίλου (εφημερίδες,site,ραδιοφωνικός σταθμός) και τους μίλησε για το λειτούργημα του δημοσιογράφου, αλλά και για όλα τα αφανή επαγγέλματα, που σχετίζονται με τη λειτουργία ενός ειδησεογραφικού ομίλου.

Στη συνέχεια, αφού απάντησε στις ερωτήσεις των μαθητών/τριών, τους ξενάγησε στο ραδιοφωνικό στούντιο και στους χώρους εργασίας του ενημερωτικού site. Τη δράση οργάνωσαν και υλοποίησαν οι εκπαιδευτικοί , που έχουν αναλάβει τον σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό των μαθητών/τριών της Γ’Γυμνασίου, στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας.