27/05/2024

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που προέκυψαν από τη σύγκριση των δύο ερωτηματολογίων, που μοιράστηκαν στην αρχή και στο τέλος της δράσης, παρατηρήθηκε σημαντική  αύξηση (50%) στον αριθμό των μαθητών που υποστηρίζουν ότι το σχολείο τους έχει βοηθήσει στο θέμα του επαγγελματικού προσανατολισμού.

Επίσης, σύμφωνα με τα προαναφερθέντα στατιστικά στοιχεία, οι αναποφάσιστοι, ως προς την επιλογή Λυκείου, μειώθηκαν σε μεγάλο ποσοστό (50%), ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζεται μια σημαντική αύξηση (40%) στον αριθμό των μαθητών που είναι πλέον αρκετά ή πολύ ενημερωμένοι ως προς τις κατευθύνσεις των ΓΕΛ και τις ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ. 

Η μελέτη αυτή έγινε από τους εκπαιδευτικούς που έχουν αναλάβει τον σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό των μαθητών της Γ’ Γυμνασίου στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας.