Εξετάσεις Μαΐου-Ιουνίου 2016

Ευχόμαστε στους μαθητές και στις μαθήτριές μας καλή δύναμη και καλή επιτυχία! Παιδιά μας, Κουράγιο! Λίγο ακόμα.. και φτάνουν οι διακοπές!! Ο Σύλλογος Διδασκόντων

Γιορτάζοντας με... πειράματα!

Με πρωτοβουλία της κας Τάκη θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας την Τρίτη 12 Απριλίου και ώρα 12.00 για δεύτερη συνεχή χρονιά η Γιορτή του Χημείου. Τα παιδιά μας θα παρουσιάσουν […]

Τριήμερη εκδρομή της Γ΄τάξης στην Καλαμάτα!

Φωτογραφικά στιγμιότυπα από την τριήμερη εκδρομή της Γ΄τάξης του Σχολείου μας στην Καλαμάτα. Οι μαθητές επισκέφθηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο στο χώρο της Ολυμπίας, το ενετικό κάστρο της Μεθώνης, την καστροπολιτεία […]

25η Μαρτίου 2016

Κάθε χρόνο στις 25 Μαρτίου τιμούμε και γιορτάζουμε τον ξεσηκωμό των υπόδουλων Ελλήνων κατά του Τούρκου δυνάστη για ελευθερία και αυτοδιάθεση. Πρόκειται για την πιο σημαντική ημερομηνία στην ιστορία της […]

Επίδοση βαθμολογίας Β' τριμήνου

Προς τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του σχολείου μας. Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 16-03-2016 και ώρα 12.00 θα δοθούν οι έλεγχοι βαθμολογίας των μαθητών του σχολείου μας. Οι […]

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 (MIS 520707, 485613, 485614) ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ […]

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΜΟΥΣΕΙΑ

Σήμερα 13 Ιανουαρίου του 2016 το σχολείο μας πραγματοποιεί εκπαιδευτικές επισκέψεις σε μουσεία. Συγκεκριμένα η Α’ τάξη πηγαίνει στο Αρχαιολογικό Μουσείο, η Δευτέρα Τάξη στο Βυζαντινό Μουσείο και η Γ΄ […]

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ

Στο σχολείο μας ξεκίνησε φέτος το πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «Κωνσταντινούπολη: σταυροδρόμι ιστορίας και πολιτισμού» με υπεύθυνες καθηγήτριες την κα Βαλάνου και την κα Τρυπαμπούκη. Το πρόγραμμα διεξάγεται κάθε Τρίτη […]

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

Θερμές ευχές από το Σύλλογο Διδασκόντων και τη Διεύθυνση του σχολείου μας, αφιερωμένες σε όλους εσάς και σε αυτούς που αγαπάτε.. Οι άγιες μέρες που έρχονται ας φέρουν μαζί τους […]